Siirry pääsisältöön

Fanin pään sisällä

Panjoteam haastoi pari viikkoa sitten kaikki tekemään postauksen, jossa kerrotaan koirien ajatusmaailmasta keskustelujen avulla. Omasta mielestäni idea oli tosi hauska, joten oli pakko itsekin kokeilla! Kuvien saaminen kesti hetken, kun ei oo ollut oikein isnpistä lähteä kuvaamaan tuonne pimeyteen... Lopulta kuitenkin tartuin kameraan ja sainkin monta hyvää kuvaa! Pitäisi kyllä useammin lähteä kuvaamaan, mutta niin kuin sanotaan, se ensimmäinen askel on aina vaikein.

Vaihdoin taas vähän banneria ja ulkoasua, että sopisi edes vähän tähän vuodenaikaan! :D
Teen tämän ensin Fanista, mutta saatan joskus tehdän vielä Hetastakin (sillä Hetan kaltaiselle koiralle tälläiset postaukset on kuin nakutettu!).


Minä: Ota tosta pallo jos on kerta nii tylsää.
Fani: JOO PALLOPALLOPALLO ANNA TÄNNE!
Minä: No älä ny villiinny. Siinä.
Fani: *ottaa pallon suuhunsa* No eksä nakkaa tätä?
Minä: Okei okei *lieruttaa palloa ettei se riko mitään*
Fani: *juoksee pallon perässä niin että kukkaruukku putoaa*
Minä: Fani! Kato ny mitä sä teit!
Fani: Ai häh? Ei sitä äskön tossa ollu.


Minä: No nii, lakkaa jo tuomasta sitä palloa mulle. Eksä nää et mulla on muuta tekemistä?
Fani: Nakkaa ny jo! *alkaa haukkua*
Minä: Lopeta!
Fani: *haukkuu lisää*
Minä: Huoh. Mä nakkaan viä yhen kerran, onko selvä? Ei kertaakaa sen jälkee!
Fani: *tuo pallon heti takaisin ja aloittaa alusta*
Minä: Nyt riitti! Otan sen pois jos on kerta pakko koko ajan huutaa.
Fani: Tylsä omistaja blaah.

Minä: *avaa kylmiön oven*
Fani: *ryntää paikalle* Oi otiksä sieltä ruokaa?!
Minä: Sä söit äsken.
Fani: No kasvavat pennut tarvitsee kuule ruokaa!
Minä: Kuule sä kasvat enää vaa massaa.
Fani: *mutisee* hmph...tolta ei kans heru ikinä mitää...

Minä: *harjaa Fania persvilloista* Älä ny oo noin myrtsi... ei täs enää kauaa mee.
Fani: Älä ny sieltä harjaa ku ei se mihinkää näy, harjaasit mieluummin rinnasta!
Minä: No sehän sulle kävis ku siinä ei oo ees takkuja *jatkaa harjaamista*.
Fani: AIJAIJAI SÄ SATUIT MUN HÄNTÄÄN!!
Minä: Mähän en ees koskenu siihen vielä!
Fani: No melkeen kuiteski!


Minä: Et sä nyt voi mennä pihalle ku iskä ajaa siä rekalla ettet jää alle.
Fani: No ku nyt on pakko päästä pihalle! Se hiiri on sielä vielä!
Minä: Sä jäät ny sisälle. *lähtee pois*
Hetken päästä:
Minä: Hei Fani miks tää ovi on auki?
Fani: No mä avasin sen ku halusin pihalle.
Minä: Ei Fani! Et kai sä oo opetellu avaamaan ovea?!
Fani: Ihan vain tälläisiä tilaisuuksia varten!

Ihana pikku Fani :D♥

Ollaan menossa nyt hiihtolomalla 27.2-2.3 Vuokattiin, ja koirat menee yhden tutun hoitoon. Ajattelin kuitenkin että tekisin teille koostevideon meidän lomasta, eli ette jää ilman postausta! ;)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Koira-aiheisia meemejä

En ole ehtinyt nyt kuvaamaan viikkoon, ja kameraan taidan koskea seuraavan kerran vasta sunnuntaina. Kuitenkin halusin laittaa tänne jotakin, niin mikä olisi parempaa, kuin koira-aiheiset meemit? linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki linkki

Täällä taas!

Uusi blogi on viimein valmis, vaikka pari pikkujuttua on vielä muokkaamatta, esim. sivupalkki pitää laittaa vielä uuteen uskoon ja banneri pitää muuttaa. Bannerin muokkaus stoppasi siihen, että mun taidot ei yksinkertaisesti riitä Gimpin käyttöön. Joko pitää kokeilla jotain muuta kuvanmuokkausohjelmaa tai opetella tuon käyttö. Gimp on todella vaikea käyttää, jos ei ole ennen muokannut kuvia! Tai sitten en tee sitä itse (tosin se tuntuu luovuttamiselta), mutta jos tästä ei tuu mitään, niin pakko kai pyytää jotakuta tekemään sen... Ensi viikolla saattaa tulla postausta studiokuvauksesta, eli pysykää kuulolla! ;) Follow my blog with Bloglovin